Fashion,Fashion Style Ttrends, hair Style, Fashion Style, Fashion Style Fashion,Fashion Style Ttrends, hair Style, Fashion Style, Fashion Style 2016
Powered by Blogger.

Banggood - my wishlist for winter time

Hej kochani ;) Czy macie dylemat co założyć w tak zimne dni? Ja mam na to sposób i chciałabym zaproponować Wam moją zimową serię ciepłych ubrań od Banggood. Myślę, że to są naprawdę proste triki jak wyglądać pięknie w te mroźne dni ;)

Hey dear ;Do you have the dilemma of what to wear in such cold weather? I have a way and I would like to offer you my warm clothes winter series of Banggood. I think it is really easy tricks to look beautiful in these cold days ;)

W moim pierwszym zestawie postawiłam na klasykę i wygodę. Myślę, że każda z nas ma w swojej szafie biały sweterek, ponieważ idealnie kompletuje się z jeansami i jest szykowny. Z pewnością mroźna zima nie obejdzie się bez ciepłego płaszczyka. Ja wybrałam pastelowy płaszczyk, który dodaję charakteru całej stylizacji. Do mojego zestawu dopasowałam wygodne botki i ciepłą ,, kocią'' czapkę.


In my first set I choose the classics and comfort. I think that each of us has in her wardrobe white sweater because it is completes perfectly with jeans and is chic. Certainly the cold winter can do without a warm coat. I chosoe pastel coat that adds character of the all styling. To my set of matched comfortable boots and warm ,, cat '' beanie.



Coat - (Click)  sweater - (Click) jeans - (Click) beanie - (Click) bag - (Click) boots - (Click)

Mój kolejny zestaw jest idealny na zakupy, ponieważ jest tak wygodny i ciepły. Kurtka w kolorze khaki jest z pewnością must-have tego sezonu. Chyba nigdy mi się nie znudzi ten kolor, ponieważ wygląda zjawiskowo. Postawiłam na ciepłą szarą bluzę i jeansy. W zestawie nie mogło zabraknąć ciepłej czapki, rękawiczek i co najważniejsze wygodnych butów. Całość dopełnia torebka w azteckie wzory. Czy tęskniłyście za tymi wzorami?

 My next set is perfect for shopping, because it is so comfortable and warm. Jacket in khaki is definitely a must-have this season. I guess I never get tired of this color because it looks phenomenal.
I choose a warm gray sweatshirt and jeans. The set could not miss the warm hats, gloves, and most importantly, comfortable shoes. It is completed in Aztec patterns bag. Did you miss for these patterns?


Jacket - (Click) sweatshirt - (Click) jeans - (Click) beanie - (Click) gloves - (Click) boots - (Click) bag - (Click)


Mój ostatni zestaw jest idealny do pracy. Uwielbiam proste klasyczne sukienki, ponieważ wyglądają szykownie. Moją propozycją jest szara elegancka sukienka a do tego beżowy płaszczyk. Do zestawu dopasowałam także, białą czapkę i cudowny kuferek. Cudownym dodatkiem zestawu jest złoty zegarek, do którego mam słabość! Całość dopełniają ponadczasowe czarne kozaki.

 My last set is perfect for the job. I love the simple classic dresses, they look chic. My proposal is gray elegant dress and for this beige coat. The outfit also matched, a white cap and a wonderful bag.
Amazing addition the set is a gold watch, which I have a weakness! Complemented by a timeless black boots.



 Coat - (Click) dress - (Click) beanie - (Click) watch - (Click) bag - (Click) lip gloss - (Click)
boots - (Click)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011 Selena Gomez | Themes by Home Design Architecture.